Lovely

by - 21.8.13

Hej! W ostatnią sobotę wyciągnęłam mojego faceta na zdjęcia, jakimś cudem, bo rzadko się to zdarza ;) Oto są efekty! Szału nie ma, ale zawsze coś...następnym razem będzie lepiej. Teoria z prawa jazdy to ZŁOOO - zapamiętajcie to sobie! Nie widziałam debilniejszych pytań, o tak o.O Jeśli ktoś nie ma szczęścia to już życzę powodzenia. A tym samym przymierzam się do kolejnych prób :D Mam tyle pomysłów na sesje, a coraz mniej czasu do zrealizowania ich. Mam nadzieję, że dam radę. Miłego wieczoru kochani! :*








You May Also Like

8 komentarze

  1. ależ romantyczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Starałam się jak mogłam, by jakoś wyszły nasze selfiki ;)

      Usuń
  2. Świetnie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju, jak ślicznie wyglądacie! :) urocze zdjecia :)

    zapraszam i obserwuję! :)
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś świeeeeeeeetna! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

Obsługiwane przez usługę Blogger.