Studniówka!

by - 14.1.14

 Hej! :*

W piątek, dokładnie 10 stycznia 2014 roku odbyła się moja Studniówka! :) Oto też jest oznaka, że wreszcie czas zacząć się uczyć do matury, a to taka trudna sztuka... Dwa tygodnie przygotowań, kilkanaście godzin zmarnowanych w centrum handlowym szukając sukienki, butów, dodatków, aby czuć się w tą noc wyjątkowo. I pomyśleć, że już po wszystkim ;) Jednak muszę przyznać, że było świetnie! Szkoda, że Studniówkę w życiu ma się tylko raz (pomijam tutaj odosobnione przypadki ;)). Odbiegając od tematu, już niedługo ferie. Genialnie! Mam tyle pomysłów na sesje, które wreszcie zrealizuję, bo będę mieć czas. Muszę też odwiedzić kilku znajomych za którymi się stęskniłam :) Z tych mniej przyjemnych rzeczy to zajrzeć do książek i poromansować z matematyką i historią <3 Wiem, że Was zanudzam, jednak ktoś musi ;)

Stworzyłam bloga o modzie. Tak, niemożliwe, Sandra i blog o modzie...jednak chcę się na nim podzielić bardziej moim gustem, więc serdecznie Was na niego zapraszam ;)  PROFASHIONWORLD Myślę, że w miarę regularnie będą się tam pojawiać nowe posty. Tymczasem zostawiam Was z kilkoma zdjęciami.



PS. Co myślicie o wyborze mojej sukienki? Tyle się najeździłam, by znaleźć jakąś długą, która będzie mi się podobać, że powoli traciłam nadzieję ;)

 Miłego wieczoru kochani! :*







You May Also Like

5 komentarze

  1. pieknie, elegancko i z klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale cudowne zdicia,piekna sukienka,mnie kiedys tez to czekia ;)
    Dziekuje ze obseruwjesz mojego odwdzieczam sie ty samym i obserwuje.
    Wpadnij http://paulik16-modo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta sukienka! :) Kolor mega kobiecy i sexowny :)
    Wyglądasz zjawiskowo! :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! You have got very cool ideas and you are amazing. I am a new blogger. I subscribed to you, subscribe to me, too. http://seababy03.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładnie na 100-dniówce wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

Obsługiwane przez usługę Blogger.