Studniówka!

 Hej! :*

W piątek, dokładnie 10 stycznia 2014 roku odbyła się moja Studniówka! :) Oto też jest oznaka, że wreszcie czas zacząć się uczyć do matury, a to taka trudna sztuka... Dwa tygodnie przygotowań, kilkanaście godzin zmarnowanych w centrum handlowym szukając sukienki, butów, dodatków, aby czuć się w tą noc wyjątkowo. I pomyśleć, że już po wszystkim ;) Jednak muszę przyznać, że było świetnie! Szkoda, że Studniówkę w życiu ma się tylko raz (pomijam tutaj odosobnione przypadki ;)). Odbiegając od tematu, już niedługo ferie. Genialnie! Mam tyle pomysłów na sesje, które wreszcie zrealizuję, bo będę mieć czas. Muszę też odwiedzić kilku znajomych za którymi się stęskniłam :) Z tych mniej przyjemnych rzeczy to zajrzeć do książek i poromansować z matematyką i historią <3 Wiem, że Was zanudzam, jednak ktoś musi ;)

Stworzyłam bloga o modzie. Tak, niemożliwe, Sandra i blog o modzie...jednak chcę się na nim podzielić bardziej moim gustem, więc serdecznie Was na niego zapraszam ;)  PROFASHIONWORLD Myślę, że w miarę regularnie będą się tam pojawiać nowe posty. Tymczasem zostawiam Was z kilkoma zdjęciami.



PS. Co myślicie o wyborze mojej sukienki? Tyle się najeździłam, by znaleźć jakąś długą, która będzie mi się podobać, że powoli traciłam nadzieję ;)

 Miłego wieczoru kochani! :*







8 komentarzy :

  1. pieknie, elegancko i z klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale cudowne zdicia,piekna sukienka,mnie kiedys tez to czekia ;)
    Dziekuje ze obseruwjesz mojego odwdzieczam sie ty samym i obserwuje.
    Wpadnij http://paulik16-modo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta sukienka! :) Kolor mega kobiecy i sexowny :)
    Wyglądasz zjawiskowo! :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładnie na 100-dniówce wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sukienka :) Ja oglądałam zdięcia od razu przypomniała mi się moja studniówka <3 DJ na studniówkę grał taką super muzykę, że nie schodziłam z parkietu. To była wspaniała moc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Studniówka to piękny okres. Warto się na nią wybrać. Możemy zapamiętać sporo rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.