Flower shower


Hej Słodziaki! :*

Hoho, dzisiaj zaszalałam! Kwiecista sukienka na cienkich ramiączkach, czarna torebka, kurtka jeansowa zawieszona w pasie, a do tego czarne botki. Oky, co mnie podkusiło żeby ubrać te buty to nie wiem...chciałam aby look był bardziej festiwalowy, ale obawiam się, że przez buty stylizacja zrobiła się ciężka. Mimo to zachęcam do obejrzenia zdjęć :*










Do całości dodałam tylko złote dodatki, aby nie odciągać wzorku od sukienki, która sama w sobie przyciąga uwagę i to ona króluje w tej stylizacji. Aby dekolt nie był zbyt "goły i wesoły" zamiast jednego naszyjnika dodałam do niego jeszcze drugi, oba podobnej długość :) 

A kurteczka po to, bo jak wiadomo w Polsce pogoda jest mega dzika i nigdy nie wiadomo co nas zaskoczy, więc niech sobie lepiej jest przewiązana w pasie :)

buty | shoes: SinSay 
kurtka jeansowa | jeans jacket: Big Star
naszyjnik celebrytka | necklace: YES
bransoletka z białego i żółtego złota | bracelet: Apart 
sukienka | dress: dostałam w spadku :D | I got it in heritage :D


15 komentarzy :

  1. Masz rację, sukienka jest tak piękna, że gra pierwsze skrzypce i nie potrzebuje jakiś zbędnych dodatków, bo broni się sama w sobie :)

    Są gusta i guściki, ale mi się podoba, że przełamałaś jej dziewczęcość i zwiewność cięższymi butami- dodały jej charrakteru i zadziorra :D
    jak najbardziej moje klimaty <3

    Super wyglądasz :)

    co byś powiedziała na wspólną obs? :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak wyczerpujący komentarz! Od razu lepiej się robi na sercu, gdy widzę, że nie dodaję postów bez sensu, tylko ktoś je czyta i obiektywnym okiem przejrzy :) Pozdrawiam! :*

      Usuń
  2. Wyglądasz mega seksownie i dziewczęco :) właśnie dobre dobranie butów bo pokazalaś, że nie konieczne jest ubranie szpilek do sukienki, żeby wyglądac dziewczęco i zarazem seksownie :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  3. The dress is so beautiful! And you look so glam in this outfit too :)

    OdpowiedzUsuń
  4. FAjnie wyglądasz ! Jesteś bardzo ładna i ciekawy masz typ urody :)


    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna sukienka ! bardzo do Ciebie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna Ty, tak trochę jak Hiszpanka z urody :P podoba mi się Twój styl

    OdpowiedzUsuń
  7. super cute outfit!! :D

    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz w tym zestawie :) jednak fryzura bardziej mi przykuła uwagę, piękna! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta sukienka *-*

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.