Pink addition



Hej Słodziaki! :*

Ostatnio w kratkę u mnie z tymi postami, bo jak zapewne zauważyliście, że pojawiło się coś dodatkowego na moim blogu w zakładkach po prawej i właśnie ta sprawa ostatnio jest u mnie na pierwszym miejscu, bo naprawdę ciężko to wszystko poogarniać! 

Mam nadzieję, że wybaczycie mi to że dodaję stylizację w której spacerowałam sobie po Bułgarii i nie jest zbytnio dopracowana w 100%, ale stwierdziłam, że może akurat się Wam spodoba :) 
Tym razem dodałam trochę koloru, bo przecież od tego są wakacje żeby eksperymentować ze stylem i padło na róż :) Miłego leniuchowania Kochani! :*











Chusto-bluzka: New Yorker
Pasek | Belt: H&M
Spodenki | Shorts: Bershka
Zegarek | Watch: Timex
Góra od bikini: SinSay
Klapki: Prosto z Auchan za 10 zł ---> się wykosztowałam!!! :D

8 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia :) bosko wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyglądasz, niczym modelka!
    Bardzo ładne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah Bułgaria... Chętnie bym tam wróciła :) W jakiej miejscowości byłaś? :)
    i jakie masz dłuuugie nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam, że takie stylizacje właśnie są najlepsze :) Lepiej nie dopracować niż przekombinować.
    Ślicznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.