Classy peach


Hej Kochane! :*

Z góry przepraszam, że tak zaniedbałam bloga znowu, ale byłam na drugim końcu świata znów, a tam pojęcia takiego jak wifi chyba nie ma w słowniku (dobra może troszkę przesadzam, ale trudności z połączeniem były :D ) Ale już to szybciutko wszystko nadrabiam. Na dniach pojawi się post z fotorelacji z jednej z pięknych greckich wysp, a teraz zostawiam Was ze stylizacją pt."Klasyka w swoim rodzaju" :)


Wspominałam Wam niedawno o pewnej niespodziance i jedną z nich jest współpraca ze sklepem internetowym http://www.dresslink.com . Cieszę się, że widzą potencjał w tym blogu i zaprosili mnie do współpracy, to niewiarygodne wyróżnienie dla mnie i zarazem mały sukces w prowadzeniu bloga :) 

Jako, że na tej stronie według mnie najbardziej opłaca się kupować całe zestawy to wybrałam właśnie ten oto czarno-biały.
Podstawową moją obawą w wybieraniu ubrań było to czy będą na mnie pasować, bo w takich sklepach mimo, że zapisane są wymiary to różnią się one od europejskich, ale ku mojemu zdziwieniu rozmiar S jest rozmiarem S :D Co do materiału też nie mogę narzekać, bo mając porównanie ze wcześniejszymi zakupami na "ali" to materiały z
Dresslinku nie prześwitują (ciii...na zdjęciach nie mam nic pod topem, więc jak widać materiał spoko :D) i są dość wytrzymałe, a szewki w miarę mocne. Dość długo czekałam na przesyłkę bo dokładnie 25 dni, ale cóż to urok wszystkich chińskich firm, ale to nie szkodzi bo gdy przyszła przesyłka, miałam uśmiech od ucha do ucha, bo kupiłam dużo fajnych rzeczy za grosze ;) 

Do całości stylizacji dołożyłam czerwony akcent w postaci kopertówki i od razu świat nabiera kolorów <3

Linki do ubrań znajdziecie poniżej i podsumowanie, a także ceny. Pozdrawiam i dzięki za wszystkie kliknięcia w linki! :*
 Naszyjnik który widzicie powyżej też jest ze sklepu  Z niego cieszyłam się najbardziej, choć wadą jest że czasem się przekręca...ale co tam! Wygląda na bogato :D




Podsumowując sklep (opinie o Dresslink):
  • rozmiar S jest rozmiarem S, nie trzeba kombinować czy ubranie będzie pasować czy nie
  • brak komplikacji przy płatnościach
  • materiały wytrzymałe, nie prześwitują - ubranie wygląda tak jak na zdjęciu zamieszczonym przez sklep :)
  • długi czas dostawy
  • super sprawą na www.dresslink.com jest coś takiego jak "Flash buy" lub inaczej Special Offers, gdzie można kupić drugą rzecz przy zamówieniu za 0.01$, czyli na polskie za około 40 gr <3 A można w taki sposób kupić naprawdę perełki <3 Sprawdźcie to TUTAJ



Komplet (spódnica + top) | Set: Dresslink  

Naszyjnik | Necklace: Dresslink

Buty | Shoes: Deichmann
Kopertówka | Clutch: New Look
Kolczyki | Earrings: Stradivarius





PS. Thank you Dear Zofia from Dresslink for cooperation, your patience, kindness and for that you have belived in my blog and me. Thank you so much! :*







35 komentarzy :

  1. Wow, ale połączenie. Bardzo modnie i ten naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega mi się podoba to polaczenia, a spodniczka jest genialna ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jaka opalona! slicznie Ci w tym topie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się ten top <3 No i masz do niego świetną figurę.
    Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ładnie :) szkoda, że lato się już skończyło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety! :( Będę płakać z tego powodu...chcę powrotu ciepełka :(

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się spódniczka :fason ,kolor i długość perfekcyjna, Dresslink to jeden z moich ulubionych ,tanich sklepów :-) Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Mój też od pewnego czasu :) Na pewno lepszy od Aliexpress, a rzeczy są w porównywalnych cenach :) Wzajemnie! :*

      Usuń
  7. świetnie wyglądasz i gratuluje współpracy :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie bardziej niż spódniczka zachwycił naszyjnik. Jestem nim zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie opalona, wypoczęta i cudnie wyglądasz;))))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja, najbardziej podoba mi się ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny look :)
    Super kopertówka :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, spódnica bardzo mi się podoba :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica jest super, szczególnie ten wysoki stan <3 Będzie pasować do każdej sylwetki :) Pozdrowionka Kochana :*

      Usuń
  13. Jaka opalona! przepięknie wyglądasz, zazdroszczę pobytu w Grecji i czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie już niedługo! :* Muszę tylko ogarnąć te 1500 zdjęć, haha :D

      Usuń
  14. wyglądasz zniewalająco ! Piękna stylizacja i oczywiscie kochana - poklikałam ci :) twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely accessories, I love!

    Giovanna
    www.sbirilla.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja! Ja bym się chyba nie odważyła taką ubrać ale na tobie wygląda mega dobrze :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, trzeba się czuć swobodnie w tym w czym się chodzi :* Mi to akurat nie sprawia problemu, jeśli chodzi o krótkie topy itp. :) Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  17. naszyjnik mi się bardzo podoba! A Twoja opalenizna jest obłędna;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz prześlicznie :)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny zestaw. Lubię połączenia krótkich topów ze spódnicami, bądź spodniami z wysokim stanem ;) Ja nie lubię zamawiać z tych firm, bo ubranie muszę przymierzyć ;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat racja, że nie wiadomo jak się trafi, ale dlatego zawsze w poście piszę, czy rozmiar jest podobny do europejskiego czy też do tych zaniżonych - azjatyckich ;) Pozdrawiam! :*

      Usuń
  20. Mega połączenie :>
    Dziękuje za komentarz !
    Zapraszam do polubienia flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.