Details for pleasure

by - 1.2.16


Dobra, może zacznę od tego, że nie mam pojęcia jak znalazłam czas na napisanie tego posta. Byłam chora przez prawie 2 tygodnie - bolące gardło i katarek mnie dopadł, no i oczywiście dzięki temu mam teraz suuuper czerwony nos. Jak u Rudolfa ;/ (na szczęście zapudrowałam trochę, żeby nie było widać na zdjęciach, ok. może nie trochę, ale bardzo :D) A do tego zostałam przygnieciona stertą książek, bo przecież sesja przyszła! Biedna ja...i reszta studentów! :D
Dlatego tym bardziej byłam przeszczęśliwa, gdy przyszła do mnie paczuszka, którą zamówiłam kilka tygodni temu na wwwbornprettystore.com  i mimo natłoku obowiązków musiałam, po prostu korciło mnie i musiałam napisać posta :) W paczce przyszedł pierścionek, który mam poniżej na selfie (wiem, niezbyt ambitne są te zdjęcia, ale wybaczcie mi...warunki były trudne :D), do tego przyszło jeszcze więcej i więcej pierścionków oraz opaska do włosów, ale to pokażę Wam gdy będę bardziej na "chodzie" ;) Gdy założyłam ten pierścionek to po prostu się w nim zakochałam...wygląda jak milion dolarów na palcu *.*, choć był oczywiście śmiesznie tani jak to przystało na chińskie sklepiki internetowe, do tego darmowa przesyłka, więc się skusiłam ;) Ale jestem baaaardzo zadowolona, bo wreszcie mam perełkę, kropkę nad "i" dla każdej eleganckiej stylizacji <3 


Dziewczyny, jeśli chciałybyście coś kupić na tej stronce to podsyłam Wam 10% kupon zniżkowy JKHT10 na zakupy. Miłego wieczoru :*



|| Ok, first of all... I haven't got idea how I found some time to write this post. I have been ill for almost two weeks - I had horrible sore throat and runny nose and as the result my nose is as red as reindeers have (in photos it's powdered a little ;)) Moreover I'm crushed ton of books from few days, because of exams at my university - poor me and other students... The more I was so happy when I got box of goods I bought few weeks ago on www.bornprettystore.com. Especially I need to write about it to you! I chose this ring which I'm having on my selfies (I know it's not abitious but forgive me :D) and more and more rings and a hair band, but I'll show it you when I'll be on the go :D When I wore it on the finger I fell in love with it <3 I think it's my new favourite detail for smart clothes and it was dirty cheap <3 If you're looking for something cheap and cool for your stylization I'm sure you should visit this website (the y've got free shipping and because it's worth to buy it there, cause it's cheaper than in ordinary shop:)) And you know...like you see I feel born pretty despite of red nose because I've got pretty and my new fave riiiiiing <3  


Girls, if you're interested in shopping on this website I've got 10% off coupon code JKHT10 for products. Enjoy shopping! :*









Thank you Jenny from 

You May Also Like

13 komentarze

  1. Nie widać już czerwonego noska. Pierścionek bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że udało mi się go zamaskować :D Miłego dnia :*

      Usuń
    2. Ciesze się, że udało mi się go zamaskować :D Miłego dnia :*

      Usuń
  2. Gdybyś nie napisała, że miałaś czerwony nosek to nawet nikt nic by nie podejrzewał, bo kompletnie nic nie widać :D
    A pierścionek cudowny ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że udało mi się to ukryć :D a w pierścionku się dosłownie zakochałam <3

      Usuń
  3. Piękna z Ciebie kobietka :)
    Dodaje! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś przepiękna! magiczne spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni mają super produkty. Uff, jesteś już zdrowa :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

Obsługiwane przez usługę Blogger.