Ale najpierw Kraków! | But first Cracow!

Hej Kochani! :* To było na początku czerwca, kiedy pojechaliśmy na koncert Maroon 5 (KLIK), ale najpierw postanowiliśmy zwiedzić Kraków! Zapomniałam o tych fotkach kompletnie, jakoś koncert był ważniejszy i opublikowałam go jako pierwszy (no są rzeczy ważne i ważniejsze!..może dlatego że Adam Levine taki przystojny hihi :))

Chciałabym tam wrócić, bo jest tam zupełnie inna atmosfera. Dużo tam jakiegoś takiego błogostanu i można się poczuć jak zagranicą. Wszędzie obcokrajowcy! :D Przyjechaliśmy tam wcześnie rano, dlatego mieliśmy pół dnia na zwiedzanie. Najpierw zaliczyliśmy Zamek Wawelski, potem rynek i Sukiennice. Ale najważniejszym punktem programu było oczywiście żarełko! :D Ogólnie byliśmy tam dość króciutko, dlatego że musieliśmy się jeszcze dostać do hotelu przed koncertem, ale było warto spędzić trochę czasu w jednym z najpiękniejszych miast w Polsce :)

| It was at the beginning of June, when we went on Maroon5 concert (CLICK), but before it we visisted Cracow first! I forgot about this photos completely. I want back, the atmosphere is different there. There is a lot happiness and you can feel like abroad. Foreigners are everywhere! :D We got there early morning, so we had half of day for sightsing. We visited Wawel Castle, market square and Sukiennice. But the most important point of our short trip was meal in one of alleyways of course haha :D We where awhile there, because we had to get our hotel before concert, but it was worth to spent some time in one of the most beautiful cities in Poland :)

26 komentarzy :

1. Kraków jak zawsze piękny ! cudowne zdjęcia. :)

2. Zdecydowanie Kraków to piękne miejsce, ja ostatnio byłam we Wrocławiu i tam to mogłabym mieszkać <3 piękne miasto.

---------------------------

1. Wrocław też piękny, choć dawno tam nie byłam :) Ostatni raz w tamtym roku ale tylko w Zoo ;) Pozdrowionka ślę :*

www.sandina.pl

3. Piękne zdjęcia :) Dawno nie byłam w Krakowie..
    Jaką Ty masz piękną figurę <3 I te nogi do nieba :) Pięknie wyglądasz :)

1. To czas wybrać się ponownie :* Dziękuję za przemiły komentarz <3

4. Byłam w zeszłym roku w Krakowie, ślicznie wyglądasz :)

5. Uwielbiam Kraków, najpiękniejsze miasto w Polsce. Kocham go za jego klimat, za wszystkie kamienice i nastrój jaki tam panuje ! :)

6. bylam ale taak dawno ze chetnie bym ponownie pojechala

7. Byłam tam wiele razy :) Przyznam piękne miasto, choć chyba właśnie bardziej od Krakowa podoba mi się Wrocław :)

1. We Wrocławiu byłam tylko trzy razy i to zawsze jakoś w biegu, więc nie mam za bardzo porównania :( Muszę wybrać się tam na dłużej :* Dzięki za komentarz Kochana :*

8. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

9. Ahhh ten Kraków... Pojechałabym W KOŃCU, bo nigdy nie byłam :) pozdrawiam i zapraszam ;)

1. Teraz są wakacje to najlepsza okazja żeby wreszcie zobaczyć :* Miłego weekendu Kochana :*

10. Mój śliczny Kraków :) haha jak codziennie się przebiega przez ten tłum na rynku żeby dotrzeć na uczelnie (pałacyk za rynkiem małm) to ma się dość i przestaje widzieć to piękno dopiero na cudzych zdjęciach ten urok i dociera do mnie jakie mam szczęście być tam codziennie :) a jak prześlicznie jest zimą!

1. Ach! Zazdroszczę, że tam mieszkasz :) O tak, czasami docenia się piękno tego co mamy obok siebie gdy pokaże nam to ktoś inny, te osoby które zazdroszczą tego czego sami nie mogą mieć ;) Miłego dnia :*

11. Your blog is lovely and the pictures are gorgeous!
    I am following you and would love for you to follow back.
    Best wishes, Mimi

12. Ostatnio byłem w grodzie kraka na wyjeździe służbowym, ale dzięki opcji jaką jest wynajem aut - Kraków udało mi się zwiedzić w jeden dzień. Polecam taką opcję na weekendowy wypad!

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.