Yasumi ampułki Anti-aging - RECENZJA

by - 22.8.16


Hej Kochane! :* Przez ostatnie 3 tygodnie intensywnie testowałam ampułki Anti-aging od firmy Yasumi. Dlaczego mój wybór padł właśnie na zestaw ampułek o działaniu przeciwzmarszczkowym? Bo w przypadku skóry mam żelazną regułę - lepiej zapobiegać niż później sięgać po drastyczne zabiegi z użyciem skalpela - Oho, powiało grozą... :D Ale spokojnie, teraz już zabieram Was na recenzję domowego SPA pięknie pachnącego cytrusami. 

KILKA SŁÓW O FIRMIE YASUMI

Yasumi - to największa w Polsce sieć Instytutów Zdrowia i Urody. Są z nami od 13 lat, a ich inspiracją do tworzenia kosmetyków stała się Japonia. Stawiają na połączenie relaksu z pielęgnacją. Harmonii duszy i ciała. 

Na dzień dzisiejszy w ich ofercie znajdziemy 4 różne MED BOX'y o działaniu: nawilżającym, przeciwtrądzikowym , rozjaśniającym i przeciwzmarszczkowym. Tak jak wspominałam mój wybór padł na ten ostatni z myślą, że najbardziej przyda się mojej skórze :) 
Koszt Box'a to 79 zł - znajdziecie w sklepie YASUMI - TUTAJ




CO W ŚRODKU PISZCZY?
Po otwarciu mojego MED BOX z ampułkami od Yasumi zobaczyłam 5 ampułek. W tym dwie o nazwie: Firmox, dwie COENZYME Q10 i jedną LIFTING. Zaskoczeniem było dla mnie to, że w pudełku pojawiła się mini miseczka i pędzelek do aplikacji ampułek - bardzo się z tego ucieszyłam, bo całe życie żyłam w przekonaniu, że ampułki wklepuje się paluchami hihi :D 


Na opakowaniu znajdziemy całą instrukcję jak powinno się aplikować ampułki w naszym domowym SPA i do tego na odwrocie box'a opis każdej z ampułek - na co działa itp. (dokładny opis zamieściłam dla Was na końcu posta wraz z moją recenzją czy spodobały mi się ampułki :))




ANTI-AGING MED BOX - dla kogo i jak działa?

Zestaw ampułek przeciwzmarszczkowych, dedykowany osobom z pierwszymi oznakami starzenia. Składniki aktywne preparatów działają liftingująco, podnoszą owal twarzy, zwiększają gęstość skóry i spłycają zmarszczki. Regularne stosowanie ampułek napina skórę oraz wyraźnie ją odmładza.






NAKŁADANIE AMPUŁKI:
Często pojawia się pytanie: " Jak aplikować ampułki? Potrzebuję do tego specjalnego urządzenia, jak w salonie medycyny estetycznej? ". Odpowiedź jest banalna. Oczywiście, że nie :) Wcześniejsze ampułki od Yasumi wklepywałam, po prostu palcami - prymitywny sposób ale skuteczny :) Udogodnieniem w zestawie ampułek Anti-aging jest to, że dostajemy małą miseczkę i pędzelek do aplikacji ampułek, co jest bardzo wygodne i fajnie wygląda, gdy robimy sobie taki mały wieczór SPA w naszym domowym zaciszu :) Za pomocą tego zestawu kosmetyk też szybko się wchłania.




MOJA OPINIA W PIGUŁCE:
FIRMOX 

Do pielęgnacji skóry z pierwszymi oznakami starzenia się, a także z tendencją do powstawania zmarszczek mimicznych <- czyli stworzona dla mnie :D Preparat redukuje zmarszczki mimiczne, napina i wygładza skórę. Argirelina, jako peptyd hamujący wydzielanie acetylocholiny zapobiega skurczom mięśni, dając efekt wygładzenia bruzd i zmarszczek. Działa szczególnie na zmarszczki mimiczne wywołane pracą mięśni. Kwas hialuronowy pozwala utrzymać prawidłowe nawilżenie skóry, a także zapobiega destrukcji włókien kolagenowych i powstawaniu zmarszczek. Lipopeptyd zapobiega wiotczeniu tkanek. Regularne stosowanie ampułki Firmox regukuje i wygładza zmarszczki mimiczne dodatkowo zapewniając prawidłowe nawilżenie skóry. 


- po zastosowaniu mam wrażenie, że trochę rozgrzewa skórę pod oczami, jednak jest to przyjemne pieczenie, które daje wrażenie, że ampułka szybciej działa 
✔️ 
- ampułka ma delikatny cytrynowy zapach ✔️ 
- można ją wprowadzić w skórę
 sonoforezą, ultradźwiękami lub mezoterapią bezigłową ( jak każdą ampułkę z tej serii, więc jeśli macie specjalny sprzęt do tego to nie bójcie się go używać :))
- skóra po aplikacji kosmetyku jest lepka aż do wchłonięcia
- INTENSYWNIE NAWILŻA ✔️ 
- wolno się wchłania

- MOJA ULUBIONA! <3
- wydaje mi się, że najwięcej zdziałała :)


LIFTING

Do pielęgnacji cery z widocznymi oznakami starzenia się i zmniejszoną elastycznością. Preparat  silnie napina i ujędrnia skórę, przywracając jej prawidłową gęstość i elastyczność. Wyciąg z owsa bogaty w cukry ujędrniające, tworzy na powierzchni skóry film liftingujący zapewniający natychmiastowy efekt napięcia, Wyciąg z kigelii afrykańskiej zwiększa sprężystość i elastyczność skóry oraz przeciwdziała jej wiotczeniu.

- po zastosowaniu faktycznie miałam wrażenie napiętej skóry 
✔️ 
- intensywnie nawilża
- jednak wydaje mi się, że najsłabiej zadziałało na moją skórę - być może dlatego że jeszcze nie jest zbyt dojrzała dla tego kosmetyku :D
- szkoda, że jest tylko 1 sztuka w pudełku

COENZYME Q10

Ampułka przeznaczona do pielęgnacji każdego rodzaju cery, szczególnie suchej oraz dojrzałej z widocznymi oznakami starzenia się. Koenzym Q10 jest silnym antyoksydantem, który chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Opóźnia proces starzenia się fibroblastów odpowiedzialnych za syntezę kolagenu i elastyny. Zapobiega degeneracji kwasu hialuronowego, a tym samym zapewnia prawidłowe nawilżenie i elastyczność skóry. Skwalen ma silne właściwości regeneracyjne oraz nawilżające. Zapewnia prawidłowe nawodnienie skóry oraz sprawia, że jest ona miękka i elastyczna. Ponadto, jako silny antyoksydant chroni skórę przed niekorzystnym wpływem środowiska, w tym również przed promieniowaniem UV. Witaminy E i A mają zdolność neutralizowania wolnych rodników, chronią przed szkodliwym działaniem prom. UV, a także zapobiegają utelnianiu lipidów w skórze. Dodatkowo sprzyjają tworzeniu włókien kolagenowych, poprawiają elastyczność i wygładzają zmarszczki. Regularne stosowanie ampułki YASUMI Coenzyme Q10 wpływa na spłycenie zmarszczek, wzrost nawilżenia i elastyczności skóry.

- po zastosowaniu wrażenie zmatowienia skóry 
✔️ 
- ładny, delikatny cytrynowy zapach ✔️ 
- intensywnie nawilża ✔️ 
- nie zauważyłam spłycenia zmarszczek, ale wiadmo- trzeba regularnie stosować zapewne wiele miesięcy jak w przypadku wiele tego rodzaju produktów :)




MOJA OPINIA ZOOM:

Ampułki stosowałam przez 3 tygodnie, dzień w dzień, aby zachować regularność. Wybrałam ten zestaw w szczególności by mocno nawilżyć skórę pod oczami, która w moim przypadku ma mocną skłonność do zmarszczek mimicznych. Po pierwszej kuracji nie mogę powiedzieć o jakiś spektakularnych efektach, jednak zauważyłam delikatne rozświetlenie skóry wokół oczu i napięcie skóry. Zniknęły też moje wory pod oczami, które ostatnio od długiego przebywania przed kompem były moją zmorą, ufff. :) Zestaw jest wydajny, tak jak wspominałam starczył mi na 3 tyg. Myślę, że przy regularnym stosowaniu takich ampułek można zobaczyć znaczące efekty, jednak potrzebne będą do tego jakieś 3-4 kuracje. Moim zdaniem? Fajnie, że w ampułkach znajduje się wiele substancji aktywnych, które powszechnie są stosowane w gabinetach medycyny estetycznej, a jednak mogę sama zrobić sobie domowe SPA siedząc w cieplutkim szlafroku, bamboszkach i herbatą w ręku, a rezultat jest podobny do tego w gabinecie :) Jedne z lepszych kosmetyków do dbania o skórę twarzy w przestępnej cenie :)



PODSUMOWANIE: MED BOX Anti-Aging okazał się dobrym wyborem dla mojej skóry wymęczonej wakacyjnym opalaniem :) I choć zmarszczek jeszcze jako tako nie mam to zestaw ŚWIETNIE NAWILŻA , dzięki czemu mam wrażenie, że kondycja mojej cery znacznie się poprawiła. Z resztą nic dziwnego, bo podobno głębokie nawilżanie skóry to sekret pięknej cery modelek :)

You May Also Like

11 komentarze

  1. Nie słyszałam wczesnej o tym, ale chętnie bym wypróbowała. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Profesjonalnie przygotowana opinia i fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Szukalam wlasnie czegos takiego, a Twoja recenzja mnie zachecia! Takze na pewno i ja zaopatrze sie w taki zestawik! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pogardziłabym takimi ampułkami <3
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie fajne :D pudełeczko dość ciekawe ;D
    najbardziej zaciekawił mnie Q10, bo jak wspomniałaś matowi skórę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. z wielką chęcią bym takie kapsułki przetestowała:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale gdybym spotkała, to chętnie bym wypróbowała :) Przydałoby się takie nawilżenie :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

Obsługiwane przez usługę Blogger.