Mirrors

by - 10.9.16


Dzień dobry! :* Też wydaje Wam się, że to już ostatnie pomruki lata? Z tej okazji jak najlepiej próbuję wykorzystać ostatnie promienie słoneczne. Dużo czasu cziluję na ogródku, opalam się, czytam lub robię NIC - po prostu korzystam z wakacji :D

Udało mi się nawet zrobić zdjęcia w stroju kąpielowym  i szpilkach z Sammydress, które przez beznadziejną pogodę leżały w mojej szafie przez ostatnie 3 tygodnie, zanim pokazałam te śliczności światu. Sorry, taki mamy klimat haha :D  Rzadko kiedy bywam tak zachwycona ubraniami ze współprac z chińskimi sklepami, ale tutaj jest wielki wyjątek. Z resztą już Wam TU o tym mówiłam :) Buciki są pokryte taką a'la złotą skórką z węża. Najpierw byłam załamana, gdy je otworzyłam i dziwnie odginały się z tyłu, ale później "bystrzak Sandra" zaczaiła, że sznurki są po prostu źle przewiązane i w tym tkwi problem :D Teraz jest wszystko ok <3 Są to moje pierwsze wiązane szpile i cieszę się, że wybrałam ten model, bo można go całkiem nieźle dopasować do kształtu nogi. Bardziej niż przy butach obawiałam się jak będzie wyglądać strój kąpielowy, ale i tutaj była miła niespodzianka. Jest zrobiony z mocnego materiału. Co najważniejsze! Nieprześwitującego na dole :D Góra jest świetnie wyprofilowana, jakby była stworzona dla mojego biustu <3 Wybrałam rozmiar M i co do góry to leży świetnie, ale tyłek jednak mam za spasły. Przydałaby się opcja wyboru przy zakupie: cycory chcę M, a tyłek L :D Zwykle na chińskich stronach kupuję rozmiary takie jakie normalnie noszę, ale przy bikini trzeba kupić rozmiar większy ;) Jak już Wam kiedyś mówiłam na stronie Sammydress nie znajdziemy tanich produktów, jeśli przeliczymy na polską kieszeń, ale jakościowo produkty są bardzo dobre i mam nadzieję, że kolejnym razem też się na nich nie zawiodę :)



|| Good morning! * Do you also think that it's the last murmurs of summer? On this occasion I try to take advantage of the last rays of the sun. I chill a lot of in the garden, sunbathe, read or I do nothing - simply using holiday: D


I even managed to take photos in a swimsuit and high heels from Sammydress, which was laying in my closet for the last three weeks, before I showed these beauties to the world, because of weather. Sorry, that's the climate we have haha: D Rarely I'm delighted with clothes from collaborations with Chinese shops, but here is great exception. With the rest you already TU told about this :) Shoes are covered with the a'la golden skin of a snake. At first I was devastated when I opened them and the back flexed strangely, but later "Smartie Sandra" understood that the strings are simply badly tied, and that's the problem: D Now everything is ok <3 They are my first tied high heels and I'm glad that I chose this model because it pretty good fits to the shape of my leg. I was afraid of how it will look like a swimsuit, but here was a nice surprise too. It is made of strong material. Most importantly! Bottom of bikini isn't transparent <3  Top is well shaped, like it was crafted for my bust <3 I chose a size M and the top fits me great, but my ass is too fat :D It would be the best I could buy: bottom size M and the bottom size L:D On Sammydress you don't find the cheapes items, but quality of clothes are very good and I hope that next time they will not disappoint mine expectations :)













Wiązane szpilki | Tied high heels: HERE
Bikini: HERE
Opaska | Hair band: Bornprettystore.com


You May Also Like

19 komentarze

  1. fajny dól bikini, ale góra nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż. O gustach się nie dyskutuje ;) Dla mnie góra jest super, bo idealnie podkreśla mój biust, a w dodatku nie jest kolejną nudną górą jak w tradycyjnym bikini ;) Dzięki za komentarz, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. A bardziej niż kwestia gustu irytują mnie komentarze w postaci jednego zdania :D Na pierwszy rzut oka widać, że odwiedzający nie raczył przeczytać posta nawet w połowie, szkoda...

      Usuń
  2. Wow, zdjęcia naprawdę super :) strój bardzo piękny no a figurka idealna <3 do tego szpileczki <3 fajnie, że na dworze jeszcze ciepło :) u mnie cały tydzień koło 30* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też podobno tyle ma być, mam nadzieję że tak będzie bo lato się przyda <3 Dziękuję za tak miły komentarz :* Pozdrowienia ślę :*

      Usuń
  3. świetny strój ;D góra najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie, na dworze, znów zrobiło się gorąco...lato chyba ponownie postanowiło dać o sobie znać.. :) Świetne zdjęcia i przepięęęękne szpileczki!!! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty fajne. Co do kostiumu to bardzo mi się podoba. Według mnie leży idealnie i wcale nie potrzebujesz większego dołu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia, świetna figura! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój rewelacyjny, leży świetnie i naprawdę fajnie pokreśla figurkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko znaleźć sklep, w którym cena jest odpowiednia do jakości produktu. Niestety takie czasy. Kostium jest świetny, też mi się taki marzy jednak figura nadal nie taka jakbym chciała. W dodatku przepiękne zdjęcia :) Trafiłam tu przez przypadek, ale na pewno będę zaglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

Obsługiwane przez usługę Blogger.