Pink bomber jacket



Hej Kochani! :* Ostatnie cztery dni były baaaardzo przyjemne, więc mogłam założyć mój ulubiony zestaw: kurtkę bomberkę z mini spódniczką, by pokazać jeszcze opalone nogi. Mam nadzieję, że taka ładna jesień to akurat będzie trwać wiecznie <3


Lubię nosić pastele w połączeniu z szarym i białym kolorem, ale ta różowa bomberka z Shein KLIK pasuje do każdej stylówki! Jest dobrze skrojona z solidnym srebrnym suwakiem. Kupiłam ją za 30 dolarów (to około 120zł) - nie tanio, ale też nie liczyłam na super jakość. Na szczęście, kiedy otworzyłam opakowanie wiedziałam, że kurtka była warta zakupu. Choćby dlatego, że nie różni się od bomberek, które kupujemy w sieciówkach za tą samą cenę, albo i drożej. Nawet jest dobrze wykonana wewnątrz i na zewnątrz. Przed pierwszym użyciem bomberka była trochę pognieciona, ale łatwo dało się ją wyprasować. Paczka szła jakieś 20 dni. Do tego po raz pierwszy do zdjęć zrobiłam make-up przy użyciu cieni Criscosmetics (pisałam o nich TUTAJ). Może uda Wam się efekt zobaczyć na powiększonych zdjęciach. Podoba Wam się całość? :*



|| Hi Sweeties! :* Last four days were really nice, so I could mix my fave clothes: bomber jacket with mini skirt to show sun kissed legs. I hope such pretty autumn will last forever <3  


I love to wear pastel colors to grey and white, but this pink bomber jacket from Shein fits every single outfit! It's well-tailored with sturdy silver zipper. I bought it for 30$ (it's about 120zł) - it isn't cheap, but I didn't count on well quality of this clothes too. Luckly, when I opened package I knew it was worth the price, because it's not different from bomber jackets we buy in shops in the shopping centers. It well made inside and outside. Before first use the jacket was quite creased, but it was no problem, because it's easy to iron it. The shipping was about 20days. Moreover I made make-up by Criscosmetics (I wrote about it HERE) for first time to the photoshoots. You can check it on some zoomed photos. Do you like it? :*










Spódniczka | Skirt: United colors of Benetton Znalezione obrazy dla zapytania united colors of benetton logo

Zegarek | Watch: Timex
T-shirt: New Yorker
Kurtka bomberka | Bomber jacket: Znalezione obrazy dla zapytania shein logo
Szpilki | High-heels: New Look



29 komentarzy :

  1. WOW! Pięknie wyglądasz! Świetne połączenie, elegancka spódnica with bomberek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam bomber jacket w eleganckim wydaniu, ale prezentuje się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, wszystko mi się tu bardzo podoba, bomberka, spódniczka, buty...Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w bomberkach kocham się kolejny rok! Twoja jest cudowna - szaleje ostatnio na punkcie różu:D Bardzo mi się podoba całośc i te Twoje włosy - piękne!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym taki bomber jacket, ale niestety źle wyglądam w takich rzeczach.
    Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne jest to co się dobiera do bomberki, aby dobrze się w takich rzeczach wyglądało :) Miłego dnia :*

      Usuń
  6. Bomberka wygląda genialnie :) Chyba warta swojej ceny :) Boski kolor, materia i te detale jak np. suwak :) świetna stylizacja i boskie nogi :)
    US$30.99

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta kurtka, ma piękny kolor:) Jak zawsze wyglądasz cudownie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wyglądasz, klik - 41,47$,
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem wielbicielką takiego połącznia kolorów, od razu przyciągają moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyglądasz w tym różowym bomberze! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokochałam ostatnio bomberki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze! Zakochałam sie w tym zestawieniu a ty masz cudowną urodę <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny look, wspaniałe połączenie kolorów. Na luzie ale bardzo kobieco <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz bombowo :) kurteczka wpadła mi w oko... super.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie pastelowe zestawienia :)
    zazdroszczę opalenizny! :) ja jestem biała jak córka młynarza :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękną masz buzię! i grzywka super Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the jacket! And I love the whole outfit.. sweet and tough! :)

    Perfect heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.