Herbaty odchudzająco-oczyszczające Hello Slim - RECENZJA po kuracji

by - 11.1.17


Ależ po takich obfitych Świętach przydałby się detox! Organizm aż sam się o to prosi :) Niestety ja swój detoksik skończyłam niedawno i nie starczyło już do kontynuacji po Nowym Roku. O rozpoczęciu tetox'u z Hello Slim wspominałam Wam TUTAJ ,teraz nadszedł czas abym z trzeźwym umysłem, rzetelnie opowiedziała o kuracji i czy warto zainwestować w herbatki do 30 dniowej kuracji :)


Tak dla przypomnienia (cały skład herbaty i stosowanie znajdziecie w tym poście):

Hello Slim to 2 stopniowy program - w opakowaniu znalazłam herbatki na początek dnia i na noc. Ta różnorodność wynika z tego, że każda herbata ma inny skład, aby mogła jak najkorzystniej wpływać na organizm o różnych porach dnia. Program został przygotowany  na 30 dni i też tyle paczuszek herbat znajdziemy w pudełkach. W zależności od dnia herbaty zawierają różne substancje aktywne, które pobudzają nasz organizm do teatox'u.




 Herbata na dzień 

Gdy tylko zaczęłam wypijać herbatę na dzień (to ta w różowych opakowaniach) pierwsze co rzuciło mi się w o czy to to, że miałam uczucie, jakbym była po niej bardziej pobudzona. Szybko sprawdziłam czy nie ma w niej jakiegoś składnika, który może na mnie działać pobudzająco i szybko się okazało, że jest - yerba mate to naturalny składnik, który zmniejsza apetyt i tym samym pobudza. Po jakimś czasie piłam już tylko herbatę, bo świetnie zastępowała mi kawę. Pachnie jak zwykła czarna herbata, ale jeśli chodzi o sam smak - bo to pewnie Was najbardziej interesuje, to jest przyjemna :) Piję ją w czystej postaci, bez cukru i słodzików aby uzyskać jak najlepszy efekt teatox'u. Jeśli chodzi o wspomaganie odchudzania to nie zauważyłam znacznych efektów, jednak wiadomo że jest to tylko wspomagacz, a najważniejszy jest tutaj sport :) Na początek dnia jest wystarczająca do pobudzenia organizmu. Przed rozpoczęciem kuracji często miałam problemy żołądkowe, ale mam wrażenie że solidna dawka zawartych w herbacie ziół ułatwia trawienie i żołądek bolał mnie znacznie rzadziej :) 


Herbata na noc

Ta herbata ma już taki intensywny ziołowy zapach, ale w smaku podobnie jak z herbatą Hello Slim na dzień - bardziej smakuje jak czarna herbata z odrobiną ziołowego posmaku. Smak jest już bardziej specyficzny i nie każdemu może przypaść do gustu. Piłam ją zawsze przed spaniem lub od razu po kolacji. Pomaga "ułożyć" wszystko w brzuszku, a i chyba mniej się wierciłam w łóżku podczas spania, gdy ją piłam. Wydaje mi się, że tak delikatnie relaksuje i wycisza organizm. Jeden ze składników w herbacie powinien pozytywnie wpływać na cerę, lecz istotnej poprawy nie zauważyłam na tym polu. Tak jak wspomniałam może za to świetnie wypływać na sen osób, które mają problem z zasypianiem :)




PODSUMOWANIE: Cieszę się, że miałam okazję przejść taką naturalną kurację, bo organizm naprawdę czasem czegoś takiego potrzebuje :) Jedyną wadą wydaje się tutaj być cena, bo miesięczna kuracja kosztuje aż 97zł - jest to dość sporo za herbatę - (przynajmniej dla mnie) nawet jeśli jest to 30dniowa kuracja, dlatego nie dziwię się, że ma ona opis na opakowaniu w j. angielskim. Wnioskuję, że jest dedykowana na rynek zachodni stąd też ta cena. Taką kurację mogę polecić osobom, które poszukują naturalnego detoxu organizmu, z problemami trawiennymi, a także osobom poszukującym wspomagaczy do odchudzania, aby dobrze wypełnić swoje postanowienie noworoczne :)


HERBATY ZNAJDZIESZ NA STRONIE FIRMOWEJ: www.helloslim.pl


You May Also Like

8 komentarze

  1. Oooo nie wiedziałam, że są herbaty na dzień i na noc:) Ale super, na pewno wypróbuje:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mysle, ze naturalny detox mozna zrobic rowniez bez herbatek, ale np. na zdrowych koktajlach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi fajnie *-*
    Nie wiedziałam, że jest coś takiego ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

Obsługiwane przez usługę Blogger.