Czy kolagen do picia daje takie same efekty jak ten w tabletkach? #PremiumCollagen5000 RECENZJA

by - 12.2.17


Kolagen do picia? Kto by pomyślał, a jednak jest! Pierwszy raz spotkałam się z kolagenem w proszku, który można zmieszać z wodą lub dodać do ulubionego smoothie. Zapraszam Was na recenzję Premium Collagen 5000 :)





Co to jest PremiumCollagen5000 ? - czyli słówko od producenta


PREMIUMCOLLAGEN5000 to preparat dla osób, które chcą poprawić stan swojej skóry, włosów oraz paznokci. Wykorzystujemy do tego celu połączenie najwyższej jakości kolagenu klasy A pozyskiwanego z ryb morskich oraz witaminy C. PREMIUMCOLLAGEN5000 to kolagen w proszku.



Jak działa kolagen w proszku?


PREMIUMCOLLAGEN5000 zawiera w swoim składzie kolagen morski (pozyskiwany z ryb). Kolagen jest jednym z najważniejszych białek w organizmie. Odpowiada on m. in. za elastyczność i prawidłową strukturę skóry. Witamina C wspiera produkcję kolagenu, maksymalizując efekt.



MOJA OPINIA 
Kolagen z puszki - swoją drogą bardzo praktycznej (teraz trzymam w niej herbatkę w torebkach :D) - po otwarciu wieczka przyjemnie pachnie. Zapach przypomina mleko w proszku, z resztą sam kolagen też ma konsystencję proszku :) Każdego dnia powinniśmy zażyć 2 łyżeczki kolagenu - ja zwykle zalewałam go wodą i piłam jak herbatę. Na początku drażnił mnie zapach od razu po zaparzeniu, ale z czasem się przyzwyczaiłam. W smaku jest baaardzo dobre! Smakuje trochę jak woda z cytryną, kwaskowato. Suplement diety PremiumCollagen5000 przypadł mi do gustu od razu, szczególnie ze względu na oryginalność i szerokie możliwości co do spożycia - w końcu mogę go zjeść w formie herbatki (tak robiłam najczęściej <3 ), dodać do płatków owsianych czy smoothie. Ile głów tyle pomysłów na jego podanie :) Na widoczne efekty na skórze i włosach też nie trzeba było długo czekać. Po jakimś tygodniu znacznie poprawiła mi się kondycja skóry, a paznokcie nawet po hybrydach szybko się regenerują i stają twardsze. #przetestowanePOLECAM

PRODUKT ZNAJDZIESZTU







A tak przy okazji! Bo pewnie zaraz pojawią się pytania po publikacji posta. Te mięciusie, milusie, przesłodkie klapki znalazłam na stronie NewChic.com za jedyne 5,86$ (ok. 23zł). Cena bije na głowę w porównaniu z innymi internetowymi sklepami, a klapki są cudne <3 Mają gumową podeszwę, więc nie wyrżnie się orła podczas chodzenia i przesyłka przyszła dość szybko - jedynie 2tyg czekałam na przesyłkę :) Podobają się Wam? 


|| By the way! I'm sure someone will ask me about it after the publication of the post. These furry, cuddly, cute open toe slippers I've found on NewChic.com website for only $ 5.86 It's dirty cheap compared to other online shops, and flip-flops are wonderful <3 They have rubber soles, so you do not fall over while walking and the shipment came very quickly - I was waiting for my order only 2 weeks :) Do you like it?


You May Also Like

2 komentarze

  1. Wow! Pierwszy raz słyszę o piciu kolagenu! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

Obsługiwane przez usługę Blogger.