Po intensywnym detoxie w 30dni - OPINIA o Noble Health: zestaw Postanowienia noworoczne

by - 24.2.17



Przez ostatni miesiąc testowałam tajemniczy zestaw pt."Postanowienia noworoczne". Już pewnie zdążyłyście zauważyć po małym wstępie i przedstawieniu produktów w tym poście➡TU, że jest to pudełko dedykowane dla osób chcących zrzucić trochę zbędnych kilogramów :) W zestawie "Postanowienia noworoczne" znajdziemy 3 produkty, które wspomagają odchudzanie, każde trochę w inny sposób. Zanim zacznę recenzję, chcę też przypomnieć że produkty te są tylko suplementami, które wspomagają odchudzanie, a najlepsze efekty osiągniemy wyłącznie w połączeniu suplementów, diety i wysiłku fizycznego :)



Zestaw zawiera:
  • Get Slim Morning & Night
  • Hydrodren
  • Detox Max (na 7 dni)
ZNAJDZIECIE GO➡ TUTAJ



Detox Max to preparat dla osób, które pragną oczyścić swój organizm z nadmiaru toksyn.



Na pierwszy rzut idzie Detox Max. Jest to zestaw do domowego detoksu organizmu na tydzień. Każdego dnia należy wziąć 3 tabletki najlepiej po posiłku, a cały tydzień jest ładnie rozpisany na dni tygodnia: "Poniedziałek, wtorek, środa..." Moim skromnym zdaniem to najlepszy pomysł, jaki zrobili producenci, bo pomaga nie zapomnieć o żadnej kapsułce :) Suplement jest na bazie naturalnych ziół, które pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu trawiennego i wątroby.


Praktyczne porady dietetyka podczas stosowania:

Na pudełku znajdziemy praktyczne rady. Między innymi taką, żeby przed detoxem zrobić TEST BURAKA. Brzmi zabawnie, ale spokojnie nie chodzi o to żeby sprawdzić czy to my jesteśmy burakami :D Test buraka i kolor naszego moczu po nim, ma nam pomóc określić w jakiej formie są nasze jelita. Zrobiłam ten prosty test przed rozpoczęciem detoxu i po, ale wydaje mi się że kolor jakoś bardzo się nie zmienił.



Moja opinia:

Uwielbiam wszelkiego rodzaju detoxy, dlatego ten też dobrze odebrałam :) Zawsze po takiej solidnej dawce detoxu czuję się lepiej, tym bardziej gdy mam świadomość że przy nauce do sesji jadłam ostatnio duuuużo niezdrowych rzeczy (moje grzeszki to czekolada, chipsy, a o innych już nawet lepiej nie wspominać :D), więc mój organizm po prostu potrzebował detoxu w tempie ekspresowym :D Po detoksie czułam się znacznie lepiej, miałam mniejsze uczucie ciężkości na żołądku bo mniej lekkostrawnych potrawach :) W detoksie ważna jest regularność, a opakowanie i opisy pozwalają tą regularność kontrolować, więc plus za cały opis i wskazówki :)



Hydrodren to preparat dla osób chcących pozbyć się z organizmu toksyn oraz nadmiaru wody


Hydrodren - to suplement diety, który pomaga usuwać wodę z organizmu. Ma w sobie składniki aktywne jak ostrokrzew paragwajski, a także  pokrzywę i korzeń z mniszka, które mają działanie moczopędne i powiem Wam, że da się to odczuć ;) Żeby uzyskać pożądane efekty należy zjeść 2 tabletki dziennie i nie więcej. 

MOJA OPINIA: U mnie sprawdził się świetnie ten produkt i okazał się bardzo moczopędny, dlatego stosowałam tylko gdy nie musiałam wychodzić z domu - wiadomo z jakich powodów: WC mogło być za daleko :D Efekty nie są spektakularne (być może gdybym jadła codziennie to byłoby inaczej), ale po zażyciu zauważałam drugiego dnia, że zeszła ze mnie woda - nie miałam napuchniętych palców po przebudzeniu, a u mnie to wielka udręka ;) 




Get Slim Morning & Night to suplement diety dla osób, które dbają o linię.



Ten produkt to dla mnie bomba! Suplement wspomagający odchudzanie :) Starcza na 4 tygodnie i jest podzielony na suplementacje dzienną i nocną. Jemy 2 tabletki na rano i 1 wieczorem. Każda tabletka ma w sobie inne składniki, aby inaczej oddziaływać na organizm. W dzień gorzka pomarańcza, zielona herbata i chrom wspomagają metabolizm, pomagają utrzymać prawidłową masę ciała. Za to tabletki na noc mają w sobie aloes, cynk, chmiel które dość że mobilizują organizm do walki ze zbędnymi kilogramami to jeszcze wspomagają zasypianie.

MOJA OPINIA:

Suplementacji używałam tak jak było to zalecane i...schudłam 1kg! Może pomyślicie że to niezbyt duży efekt, ale jednak jestem z niego zadowolona, bo waga mi nie skacze a jest utrzymana. W dodatku nie ćwiczę zbyt wiele, nie miałam szansy utrzymać jakiejś super diety przez sesję na uczelni, więc 1kg mniej to dla mnie dużo :) Jestem pewna, że osoby z większą aktywnością fizyczną mogą z tej kuracji wyciągnąć jeszcze więcej i schudnąć jeszcze więcej :) I znów mamy wszystko pięknie opisane na opakowaniu kiedy zażywać: Poniedziałek, wtorek...(zobaczcie na zdjęciu bo nie wiem jak lepiej wytłumaczyć :)) Po tym zestawie nie odczułam jakiś skutków ubocznych, a tabletki mają neutralny zapach. Myślę, że po ten produkt sięgnę jeszcze raz, gdy już schudnę te pare kilo które chcę, żeby pomógł mi utrzymać wagę :) 




Używacie tego typu produktów? :)

You May Also Like

8 komentarze

  1. Chętnie wypróbuję ten produkt, detox mojemu organizmowi zdecydowanie się przyda. Niby 1 kg nie dużo ale jednak coś :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mysle, ze ten kilogram to tez zasluga odzywiania :) fajnie, ze kuracja sie przydala ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. TEz uwielbiam ten zestaw 😊😎

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam produkty od Noble Health, testuje teraz misie na wlosy :) prawie zjadałam już całe opakowanie, bo to żelki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hydrodren - rewelacja - skutecznie usuwa wodę z organizmu, stosuję drugie opakowanie i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja decyzja na TAK ;-) fachowa rekomendacja produktów ;-) skuszę się i zaczynam nie od jutra :-) Jutro może być dzisiaj:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. HYDRODREN <3 najlepszy produkt jaki do tej pory stosowałam!!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

Obsługiwane przez usługę Blogger.