Boho swimwear

by - 9.5.17


Hej Słodziaki! :* Powoli przygotowuję moją szafę na przyjście lata - choć pogoda nie wskazuje, żeby lato miało kiedykolwiek przyjść...W każdym bądź razie żyję nadzieją i już kupiłam z 4 nowe stroje kąpielowe. Nowością w mojej garderobie są stroje jednoczęściowe, jak ten z Zaful który mam tutaj na sobie :) Spodobały mi się! Można używać ich jako body, do krótkich spodenek i wyglądają fantastycznie. Tym razem wybrałam kolorowy wzór z siateczką na dekolcie. Podobają się Wam jednoczęściówki? :*



|| Hey Sweeties! :* I'm slowly preparing my wardrobe for the coming summer - although the weather does not indicate that the summer will ever come... Anyway, I'm hoping and I already bought 4 new swimwears. New in my wardrobe are the one-pieced costumes, like the one I'm wearing here from Zaful :) I liked it! You can use them as bodysuit, wear it to shorts and it will look fantastic. This time I chose a colorful pattern with a mesh on the neckline. Do you like a once-pieced swimwears? :*



Bardzo podobają mi się te kolczyki! Oczywiście, nie wyjdę w nich na plażę, ale do zdjęć pasują idealnie :) Kryształki w kolorze granatu i niebieskiego pięknie odznaczają się od moich brązowych włosów.  Znajdziecie je w sklepie www.bornprettystore.com 

|| I really like these earrings! Of course, I do not go to the beach wearing it, but in the pictures fits perfectly :) The deep blue and blue crystals are beautifully made out of my brown hair. You will find earrings at www.bornprettystore.com










You May Also Like

11 komentarze

  1. Pasuje do Ciebie ten strój :) Osobiście lubię raczej czarne lub typowo sportowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny masz strój i ślicznie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tym stroju. Takie kolory, wzory bardzo Ci pasują :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękną figurę, a w kostiumie wyglądasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolory i wzory :) pieknie Ci w nich! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny kostium. Podoba mi sie wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój jest świetny :) Kochana, jaką Ty masz pupę <3 Kiedyś i ja się takiej dorobię :D

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

Obsługiwane przez usługę Blogger.