Jeśli herbatka na deszczową pogodę to...DETOX TEA! RECENZJA herbatki Noble Health


Hej! :* Czasem dobrze zrobić sobie taki totalny detox <3 Ja ostatnio zrobiłam sobie detoksik w połączeniu z ćwiczeniami, bo wiadomo lato się zbliża to i w bikini wypadałoby jakoś wyglądać :D Na zdjęciu widzicie Detox Tea od Noble Health. Dostałam go w zestawie do Miśków na włosy  (tak, tak, możemy kupić w zestawie te dwa produkty, wtedy jest taniej :)) Stosowałam miesiąc i teraz chcę się z Wami podzielić moją opinią :* ZAPRASZAM NA RECENZJĘ! :*




OPAKOWANIE I DAWKOWANIE:

Herbata Detox Tea jest herbatką na dzień (możemy kupić też wersję na noc). Opakowanie jest ładne, a w dodatku praktyczne, bo można je wielokrotnie zamykać dzięki uszczelce na górze. Każda torebka herbaty jest też ładnie oznaczona karteczką :) Jeśli chodzi o dawkowanie to piłam ją 2 razy dziennie tak jak jest to zalecane. Przed śniadaniem oraz po obiedzie :) Powinniśmy ją zaparzać ok. 4 minut.




SKŁADNIKI I SMAK:

Detox tea zawiera w sobie kwiat hibiskusa, liście zielonej herbaty oraz senesu.

Hibiskus – uczestniczy w procesach wydalania wody z organizmu oraz zmniejsza uczucie zmęczenia i znużenia.
Senes – wspomaga prawidłowe funkcjonowanie jelit i przyczynia się do przyspieszenia pasażu jelitowego.
Zielona herbata – pomaga w kontroli masy ciała oraz wspomaga prawidłowy metabolizm tłuszczów.

Gdy już zaparzymy herbatkę pojawi nam się taki czerwonawy kolor wody - tak jak na zdjęciu :) Herbatka w smaku bardzo przypomina mi czerwoną herbatę, trochę gorzkawy smak.


DZIAŁANIE i MOJA OPINIA:

Moim zdaniem herbata bardzo fajnie pobudza organizm. Zawsze gdy robię detox to odstawiam kawę, ale na szczęście zamiast kawy faktycznie herbata daje kopa :) Herbatka jest też moczopędna i bardzo dobrze! Dzięki temu czuję, że oczyszcza się organizm. Wspominałam Wam, że ćwiczyłam i robiłam detox, myślę że to też trochę wspomogło zrzucenie mojej wagi. Ale tak podsumowując...lubię robić detoxy bo wzbudza to we mnie takie poczucie, że robię coś dobrego dla mojego organizmu, który czasem potrzebuje uwolnić się od tych wszystkich świństw, które mam w zwyczaju jeść :D 

KUPISZ ➡TU





ROBIŁYŚCIE OSTATNIO DETOKS? :) 



SPRAWDŹ TEŻ RECENZJĘ ➡ "Misie na zdrowe włosy NOBLE HEALTH"













4 komentarze :

  1. fajny wpis, jestem zainteresowana kupnem jezeli spadnie troche waga ;p napiszesz moze co cwiczylas do tych herbatek i ile schudlas,jezeli schudlas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez cały okres kuracji ćwiczyłam co drugi dzień fitness (swoją drogą znalazłam super kanał nazywa się PopSugar Fitness i polecam! :) Fajne ćwiczenia, wymagające wysiłku ale moim zdaniem nie takie do umierania jak np. po Chodakowskiej :D) Przez ten czas, czyli miesiąc schudłam 1,5kg. Niby nie spektakularnie, ale jednak :) Może wspomnę też, że nie trzymam jakieś super diety do tego, bo jem co popadnie, dlatego myślę że Detox Tea trochę mi pomogło w zrzucaniu wagi :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie herbatki :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.