#OOTD


Hej! :* Jak spędzacie Majówkę? Mam nadzieję, że pogoda dopisuje :* U mnie na szczęście wyszło słońce i wreszcie mogę trochę pogrzebać w moim warzywnym ogródku <3 Dzisiaj szybciutko zrobiłam kilka zdjęć mojej stylizacji i od razu widać, że wiosna znów zawitała (oby na dobre!) 

Do postrzępionych jeansów ubrałam elegancką. haftowaną czarną bluzkę z Nastydress.com - bardzo podoba mi się ten wzór <3 Na nogach sandałki w kolorze khaki na stabilnym obcasie, ze sklepu Deez24.pl Czekały w szafie na piękną pogodę już dłuższy czas, ale wreszcie doczekały się pierwszego wyjścia. Są wysokie, ale na szczęście wygodne, ufff <3 Jeśli chodzi o dodatki to na ręce oczywiście musi być zegarek! Cała ja, zawsze się spóźnię ale zegarek to mój must have! :D Tym razem wybrałam klasyczny zegarek marki Mockberg.com z szarym paskiem i dodatkami w różowym złocie. A na nosie okulary przeciwsłoneczne Moretti ze sklepu Kodano.pl Fajny model w kształcie kociego oka - takie najbardziej pasują do mojej kwadratowej twarzy ;) Już jakiś czas temu pokazywałam Wam moje nowe bezprzewodowe słuchawki Sudio...nadal jestem wniebowzięta ich designem, a przede wszystkim tym że nie plączą się w torebce hihi <3 No i przez ostatnie 3 dni miałam fazę na Madonnę, więc przesłuchałam prawie wszystkie jej albumy <psychofanka> :D JAK WAM SIĘ PODOBA STYLÓWA? :*


|| ENG edit coming soon...














 Słuchawki | Headphones: Sudio Sweden


Sandały na słupku | Sandals Znalezione obrazy dla zapytania deez24 logo


Okulary przeciwsłoneczne | Sunglasses: KODANO.PL






NA HASŁO "SANDINA95" otrzymacie 30euro zniżki na zegarek w sklepie www.mockberg.com

10 komentarzy :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.