Dots

by - 5.6.17


Hej! :* Jaki jest Wasz ulubiony kolor na co dzień? Chodzi mi o taki, w którym moglibyście chodzić codziennie, a w stylizacji zmieniałyby się tylko dodatki... :) Mój to zdecydowanie KHAKI! 


Dzisiejsza stylizacja to jedna z tych wygodnych, a zarazem przykuwających uwagę. Do sukienki ze sklepu Rosegal.com - w moim ulubionym kolorze khaki i ściągającym paskiem w talii - dobrałam piękne, dziewczęce rajstopy Marilyn.pl :) Wieczory są jeszcze chłodne, więc to dobry pretekst by założyć jakieś fajne rajstopki z ciekawym wzorem, prawda? Na stopach oczywiście sandały! Żeby zachować tradycję powinnam była ubrać skarpetki+sandały, bo to punkt rozpoznawczy Polaków, ale nie dam Wam tej satysfakcji na śmiechy i chichy haha :D :* Sandały są ze sklepu internetowego MIVO.com Spostrzegawcze istotki już pewnie zauważyły, że buty są znanej marki TEVA. Są bardzo charakterystyczne, dzięki regulowanym paskom, ale i wygodne! Miękka koturna robi swoje i chodzi się w nich bardzo przyjemnie :) Na koniec sięgnęłam po niezawodną torebkę listonoszkę marki Manzana, która jest pojemna i do tego świetnie wygląda <3 PODOBA WAM SIĘ TAKI LOOK? :*

















 OGŁOSZENIA PARAFIALNE! :*

Mam dla Was kod rabatowy 20%: SANDINAM20 na zakupy w sklepie Mivo. Aby rabat zadziałał produkty muszą być nieprzecenione, minimalna zawartość zamówienia to 50 zł. Częstujcie się :*



Torebka | Handbag: 

Buty TEVA | Teva shoes: MIVO shop

Rajstopy | Tights: Marilyn


CHECK ALSO: dress casual women

Ethnic Summer Mini Dress With Sleeves Openwork Lace Off Shoulder Club Short Dress with Sleeves

1) Check first dress HERE
2) Check second dress HERE

You May Also Like

10 komentarze

  1. Świetny zestaw, sukienka bardzo mi się podoba <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. kropeczki idealne na tę pogodę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo przypadla mi do gustu. Ja rowniez uwielbiam kolor khaki i dobrze sie w nim czuje ale twoja sukienka jak na moje oko na zdjeciach to bez :p pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój kolor na co dzień, hmm? no raczej biały i czarny ;)
    bardzo fajna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rajstopy są przeeeeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Nic dodać, nic ująć!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

Obsługiwane przez usługę Blogger.