Black bikini


Hejka! :* Dzisiaj będzie miło, boooo w stroju kąpielowym! A przecież jak jest bikini to zawsze jest miło, prawda? <aniołek> :) 

Ostatnio mam szał na falbanki, więc gdy jest gorąco przerzucam się z falbankowatych topów na bikini z falbaniastymi ramiączkami. To które mam na zdjęciu jest z Sammydress.com Jest dość tanie, ale fajnej jakości (nigdzie nie prześwituje i ma miseczki ufff) Do tego wciąż eksperymentuję z chustami. Szkoda mi, żeby leżały w szafie do kolejnej jesieni, bo przecież można zwykłą chustę użyć na tak wiele sposobów nawet latem! Tym razem długą, pomarańczowo-białą chustę od Szaleo.pl przepasałam na głowie. Do tego nie mogło zabraknąć okularów, więc wybrałam te z czerwonymi szkłami od born86.pl







5 komentarzy :

  1. cudowne masz to bikini:) fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny strój, nie w moim stylu ale na Tobie prezentuje się idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty! Ale masz figure! I opalenize - ja to sie spalilam na raczka ostatnio nad morzem.. .:D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ja Ci zazdroszczę tej figury! :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.