po prostu podróżuj. JUST TRAVEL.


Hej Kochani! :* Jakie plany na długi weekend? Ledwo wróciłam z Krety - niedługo wrzucę tu zdjęcia ❤️❤️❤️ -  a znowu myślę o dalekich podróżach  hihi *.*  Poleniuchowałam sobie, poopalałam, nacieszyłam oko pięknymi widokami ale czas wrócić do pracy i rytmu bloga sprzed wyjazdu :)

Moja typowa stylówa podróżna:
- legginsy Adidas od Answear.com,
- sportowe buty Renee.pl,
- jeansowa kurtka,
- mała perłowa chanelka od Manzana.
- okulary przeciwsłoneczne Renee.pl
Czytaj dalej...




W podróż na Kretę poleciała ze mną nowa walizka w kwiaty z pepitką ze zdjęcia. Boska ❤️ 

Sfotografowałam się z nią wcześniej przy okazji innego wyjazdu. Chętnie zrobiłabym sobie swaaag zdjęcia przed terminalem, ale nigdy nie jestem pewna za linie lotnicze i tego w jakim stanie walizka do mnie wróci. WALIZKA PRZEŻYŁA lot ❤️i to w bardzo dobrym stanie, choć skłamałabym że bez żadnej ryski. Rysy są, ale to norma. 

Walizkę znalazłam w sklepie www.supergalanteria.pl i przy wyborze kierowałam się by była ładna - to oczywiste heheszki :D - ale najważniejsze by była to twarda walizka wykonana z poliwęglanu, lekka i z 4 solidnymi kółkami. Takie modele są wytrzymałe i mam nadzieję, że posłuży mi naprawdę długo :) Jeśli chodzi o pojemność to są różne rozmiary (mierzone w litrach). Dla mnie oczywiście jak największa walizka bo inaczej miałabym biede się spakować :D Moja walizka podróżna ma ok. 84l i uważam że to dobra cena za tak dużą walizkę na www.supergalanteria.pl Się rozpisałam o walizce! Ale dopiero niedawno doceniłam przewagę twardej walizki nad miękkimi - musicie mi uwierzyć, dzień a noc! *.* 



Nie mogło też zabraknąć w podróży naj naj najważniejszego elementu! Smartfona HTC U Ultra do robienia fotek i wrzucania ich na insta :D Bez telefonu to jak bez ręki, przecież wiecie ;) 


WRACAJĄC do mojego pytania. WYBIERACIE SIĘ GDZIEŚ NA DŁUGI WEEKEND? :)
Ma być piękna pogoda, słonecznie, więc jestem pewna że tak ❤️

Na portalu www.polkiwsieci.pl znajdziecie kilka porad:
Jakie przyborniki zabrać w podróż czy też jak chronić się przed szkodliwym działaniem słońca...oraz wiele więcej porad, inspiracji, ciekawych artykułów w zakładce LIFESTYLE :)









Znalezione obrazy dla zapytania htc logo
Ten wpis wspiera i sponsoruje HTC U Ultra od HTC  

8 komentarzy :

  1. Kocham podróże ale najbardziej na świecie uwielbiam jeździć pociągiem! Mogłabym grać w filmie psa, który jeździł koleją. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż chce się podróżować ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne zdjęcia:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcialabym zeby na nowo powrocil moj podrozniczy tryb...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia podróży ;-) w legginasch zawsze łatwiej, ale za to jak fajnie pasują do denimu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty jak i cała stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia kochana! ;) Dla mnie najbardziej rzuciły się w oczy buty są na prawdę mega, widziałam podobne tutaj, ale nie spodziewałam się że tak świetnie można je połączyć z legginsami. Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja póki co zadnych planów..niedawno byłam w Mediolanie i na LAzurowym Wybrzeżu :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.