Orzeźwiający olejek do mycia ciała Clochee - RECENZJA produktu ze sklepu internetowego topestetic


W piątek pokazałam Wam w częściowej odsłonie moją przesyłkę ze sklepu internetowego z dermokosmetykami topestetic.pl (link do recenzji kosmetyków marki Resibo TU) ale wśród produktów Resibo w przesyłce znalazła się również pielęgnacyjna nowość marki Clochee. To orzeźwiający olejek do mycia ciała Clochee, który mam wrażenie został stworzony z myślą o wakacjach! Ps. Butelka w rzeczywistości wygląda o niebo lepiej niż na promocyjnych zdjęciach w sklepach ;) Granatowa butelka z elegancką białą etykietką od razu podsuwa mi wspomnienia o greckich wakacji ❤️ ZAPRASZAM NA RECENZJĘ :*



Opakowanie jest ładne, a dyfuzor z wygodnym i praktycznym zamykaniem z zabezpieczeniem "open - close". Formuła olejku jest lekka i w postaci żelu. Podczas kąpieli w zetknięciu się z wodą olejek Clochee delikatnie się pieni dzięki czemu jest bardzo wydajny, co jest bardzo na plus :) Zapach to połączenie oleju z migdałów, oleju sezamowego i ekstraktu z ogórka, dzięki czemu doznania zapachowe są faktycznie orzeźwiające i bardzo intensywne. Sama nie wyczuwam tam akurat tych składników, bo aromat bardziej przypomina mi zapachy świeżo ściętego drzewa ale bądź co bądź ZAPACH JEST PIĘKNY ❤️

Orzeźwiający olejek marki Clochee to produkt który zadowoli osoby lubiące kosmetyki 2 w 1 (tak jak ja hihi  :D) Olejek delikatnie oczyszcza skórę, a po tym pozostawia ją nawilżoną. Zauważyłam że nawilżenie nie utrzymuje się długo, ale w słoneczne dni każda forma nawilżenia jest na wagę złota :)

Znajdziesz na  topestetic.pl ➡️ TU


Prześlij komentarz

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.