Bezpieczna alternatywa dla mikrodermabrazji na lato - zabieg GENEO


Lato to fantastyczny czas, który wszyscy cenimy i kochamy za możliwość odrobiny relaksu - najczęściej na słonku, z drineczkiem lub dobrą książką ❤️ Uczta dla duszy, ale niekoniecznie dla naszej skóry - bo ona dostaje naprawdę popalić... Spokojnie! Nie oznacza to od razu że musimy rezygnować z przyjemności, ale warto się czasem o nią zatroszczyć :)

Po powrocie z wakacji na Krecie zapisałam się na zabieg do gabinetu medycyny estetycznej Arte Clinic w Gliwicach. Moja cera po mieszance słońca, morskiej wody i wiatru potrzebowała reanimacji od zaraz! :)

Słyszałam dobre opinie o zabiegu Geneo w Arte Clinic, który dogłębnie nawilża, odżywia, ujędrnia skórę, zapewnia lepsze wchłanianie składników odżywczych po zabiegu i przede wszystkim można go bezpiecznie wykonywać także latem na opaloną skórę ❤️ Na tym ostatnim najbardziej mi zależało, bo nie chciałam by opalenizna od razu zeszła mi po pierwszym zabiegu ;)

Pani kosmetolog wytłumaczyła mi, że Geneo to bezpieczniejsza alternatywa dla mikrodermabrazji, ponieważ nie działa tak drastycznie na skórę, a równie efektownie wtłacza składniki odżywcze wgłąb skóry ❤️ ❤️ ❤️


Kilka krótkich informacji o Geneo:
  • zabieg wykorzystuje biologiczne mechanizmy organizmu
  • działanie: złuszczanie, wchłanianie, dotlenianie skóry
  • efekt: promienna, ujędrniona skóra - natychmiastowo widoczny!
  • zabieg wyrównuje koloryt skóry i przywraca gładkość
  • można stosować latem
  • polecany również dla osób z trądzikiem, przeróżnymi niedoskonałościami
  • zabieg trwa 15-30min
  • dla każdego typu cery i karnacji skóry
  • bezpieczny dla osób z pękającymi naczynkami (jak ja :D)

Przed zabiegiem Pani kosmetolog z Arte Clinic w Gliwicach (swoją drogą bardzo przemiła, pozdrawiam :)) w ramach konsultacji wyjaśniła mi na czym polega zabieg, jakich mogę spodziewać się rezultatów, przyjrzała się również mojej cerze dzięki czemu dobrała dla mnie najlepsze kosmetyki wykorzystane podczas zabiegu. W zależności od pożądanych efektów i potrzeb skóry proponuje się: 
* NeoRevive - dla odmłodzenia skóry - redukuje zmarszczki, zmniejsza pory, ujędrnia skórę
* NeoBright - rozjaśnienie i odżywienie skóry - nadaje promienny wygląd skórze, redukuje przebawienia, poprawa gęstości

Dla mnie dobrano NeoBright z racji, że mam skórę ze skłonnością do pękających naczynek i po słońcu potrzebowała moja cera mocnego nawilżenia i redukcji przebarwień po słońcu :)

Po lewej: Tak własnie wyglądają kapsułki wykorzystywane podczas zabiegu Geneo w gabinecie Arte Clinic.
Po prawej: Na koniec serum z witaminą C, która jest znakomitym przeciwutleniaczem ❤️



Skóra podczas zabiegu delikatnie szczypi/piecze ale jest to ból do zniesienia ;) Po zabiegu około 2h miałam jeszcze delikatnie zaczerwienioną skórę i po tym czasie dopiero zauważyłam pierwsze efekty po Geneo :) 


MOJA OPINIA O ZABIEGU W GABINECIE ARTE CLINIC:


Należę do tych trudnych klientek, które chcą wiedzieć dosłownie wszystko przed rozpoczęciem jakiejkolwiek kuracji na swojej skórze (czy mi nie zaszkodzi? jak będę po niej wyglądać? czy w ogóle jest skuteczna?) dlatego cieszę się z profesjonalnego podejścia Pani kosmetolog która dzielnie odpowiadała na wszystkie moje pytania, a podczas zabiegu umilała mi czas małymi babskimi pogaduszkami :) 

Odnośnie samego zabiegu i jego efektów. Jestem mega zadowolona! Sam zabieg jak wspomniałam nie jest zupełnie bezbolesny, skóra delikatnie piecze podczas jego wykonywania ale jest to oznaka że działa :) Bezpośrednio po zabiegu zauważyłam zmniejszone pory, mocne nawilżenie, promienny wygląd i może nawet jakby zmarszczki mimiczne stały się jakieś mniej wyraźne? :) Mija trochę ponad tydzień po zabiegu i moja skóra nadal wygląda pięknie i dużo lepiej prezentuje się teraz z delikatnym makijażem ❤️ #sprawdzonePOLECAM 


+ mam dla Was kod rabatowy! ➡️ z hasłem SANDINA za zabieg GeneO+ zamiast 300zł zapłacicie 180zł! :)



W gabinecie kosmetycznym Arte Clinic w Gliwicach każdy znajdzie coś fajnego dla siebie :) 
Gabinet wykonuje również zabiegi:




Arte Clinic Gliwice, gdzie wykonałam zabieg geneo znajdziecie również na FB:
https://www.facebook.com/arteclinic/



Tam możecie śledzić na bieżąco promocje na zabiegi lub od razu się na jakiś umówić :)




Arte Clinic - Stomatologia i Medycyna Estetyczna
ul. Zygmunta Starego 31, 44-100 Gliwice
tel.: 508 006 002
Godziny otwarcia pon - pt: 10:00-19:00

2 komentarze :

  1. Interesujący zabieg. Sama bym z chęcią z takiego skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega fajna sprawa sie wydaje ;) pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.