Palm beach bar


Pomarańcza na jesień, brzoskwinia na lato ❤️ Taka mała filozofia, która pozwala mi segregować kolorystycznie ubrania na każda porę roku :) Na plażę do Turcji wybrałam właśnie brzoskwiniową zwiewną sukienkę ze sklepu Girlmerry.com która sprawdziła się idealnie na strój kąpielowy, a przy tym wygląda szalenie dziewczęco ❤️ Dzisiaj krótko, bo bierze mnie jakieś przeziębienie i czuję się jak wyrzuty kapeć ech...te przeciągi i klimatyzacje mnie dobijają :( Ktoś też ma z tym problem?


Orange for autumn, peach for summer ❤️ Such a small philosophy, which allows me to segregate clothes for every season :) For the beach to Turkey I chose just a peachy sheer dress from the Girlmerry.com online store which proved to be perfect for a swimsuit, and at the same time looks madly girly ❤️ Today is short note, because I have a cold and I feel bad... these drafts and air-conditioning blow me away :(


Sukienka | Dress: girlmerry.com
Kapelusz | Hat: Szaleo.pl
Klapki a'la chanel | Shoes: Renee.pl
Kolczyki | Earrings: Zaful







3 komentarze :

  1. Fantastycznie wyglądasz, cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz. Ta sukienka jest prześliczna :) ja również szaleję za brzoskwiniowym kolorem :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na http://super-ciuchy24.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.