Bułgaria 2015 - fotorelacja cz.2

Hej Kochani! :*

Dziś jest krótko i na temat - dużo zdjęć, a mało mówienia ;) Ostatnio Was trochę zaniedbałam, ale wybaczcie! Pracuję nad moim małym projektem i mam nadzieję, że się Wam spodoba, ciekawi co to? :)


A teraz zostawiam Was z kolejną porcją zdjęć z Bułgarii, która okazała się w tym roku najpopularniejszym wakacyjnym kierunkiem. Jeśli ktoś się jeszcze zastanawia czy warto to jak najbardziej polecam Bułgarię, choćby ze względu na ciepełko :) 








Plażowe selfie musi być :D








Więcej zdjęć z Obzoru i Bułgarii znajdziecie w poprzednim poście TUTAJ :*

8 komentarzy :

  1. Marzy mi się teraz taki wypoczynek :) świetne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na pewno uda Ci się wypocząć i w mniej wyszukany sposób :*

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! Byłam w Bułgarii 2 razy i bardzo miło wspominam, na pewno jeszcze odwiedzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i jaki koteł cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne miejsce pozazdrościć wycieczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah zazdroszczę :) Piękne zdjęcia. Mi się marzy chociaż wyjazd nad nasze polskie morze, ale to raczej nie w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.